وب سایت با2020 – فروش اینترنت مخابرات
x

پشتیبانی



سوالات متداول کاربران

در صورت وجود هریک از مشکلات فوق با شماره گیری 31410000 واحد پاسخگویی اینترنت مخابرات نسبت به درخواست رفع مشکل اقدام نموده تا پس از رفع مشکل در اسرع وقت جهت ثبت خرید با شما تماس حاصل گردد ، همچنین میتوان از طریق همین سایت نسبت به خرید سرویس اینترنت اقدام نموده که به محض رفع مشکل طرح مورد نظر بر روی شماره تلفن درخواستی اعمال میگردد
میتوان با شماره گیری 31410000 نسبت به تعویض یا تمدید طرح اقدام یا از طریق منوی سرویس آنلاین در همین سایت در صورتیکه طرح در رزرو حساب نداشته باشید ،طرح مورد نظر خود را خریداری نمایید
می توان از طریق شماره گیری 31410000 سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات از وضعیت کامل حساب اینترنت خود مطلع شده و یا از طریق همین سایت با ورود به قسمت ورود کاربران و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پروفایل خود نسبت به چگونگی جزییات حساب خود مطلع گردید.
DSL به معنای خط دیجیتال مشترک است كه شیوه‌ای کم هزینه با سرعتی مطلوب برای استفاده از اینترنت است. با استفاده از خطوط تلفن معمولی می‌توان از این تکنولوژی استفاده كرد. ارتباط DSL از طریق سیم تلفن شما برقرار می‌شود بدون این که اختلالی در ارتباطات تلفنی به وجود آید. به شرط این که مودم همیشه به خط وصل و روشن باشد، ارتباط شما با اینترنت همیشه برقرار خواهد بود. در عین حال این کار برای مکالمات تلفنی مشکلی پیش نمی‌آورد. پس از برقراری ارتباط هزینه ثابت خط ADSL به شکل ماهانه و با توجه به پهنای باند و سرویس دریافتی، محاسبه می‌شود. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه می‌شود و ربطی به استفاده از خط ADSL ندارد. سرعت تبادل دیتا در ADSL به صورت نامتقارن است. یعنی سرعت دریافت و ارسال اطلاعات برابر نخواهد بود.
• برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت (تا 40 برابر سرعت برقراری ارتباط از طریق شماره‌گیری، 24 مگابیت بر ثانیه دریافت و 1.5 مگابیت بر ثانیه ارسال) • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون نیاز به شماره‌گیری • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون هزینه پالس مكالمه تلفن • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون مشغول شدن خط تلفن • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت در حین مكالمه با تلفن • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت برای ایجاد شبكه مجازی خصوصی (VPN) • برقراری ارتباط پر سرعت با اینترنت برای بهره‌گیری از امكانات ویدیویی و صوتی در اینترنت و ویدیو كنفرانس • استفاده از زوج سیم‌های تلفن معمولی (در واقع نیازی نیست از مرکز مخابراتی سیم‌کشی جدیدی انجام شود) • استفاده هم‌زمان اینترنت، تلفن و یا فکس
مودم‌هایی که مخابرات در حال حاضر برای ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت استفاده می‌كند عبارت‌است از: انواع مودم‌های ZyXEL که قابلیت ارایه‌ی سرویس +ADSL2 را دارند. انواع مودم های Zoltrix
اسپلیتر ابزاری‌ست برای جدا کردن voiceو data از یکدیگر. از نظر فیزیکی قطعه‌ای‌ست کوچک با یک ورودی برای خط تلفن و دو خروجی برای گوشی تلفن ومودم ADSL. همان‌طور که می‌دانید یکی از مزایای سرویس ADSL استفاده هم‌زمان از اینترنت و تلفن است. برای جلوگیری از اختلال در دو سرویس (اینترنت و تلفن) نباید دستگاه‌های جانبی (تلفن، فکس و …) به صورت مستقیم بر روی خط تلفن قرار گیرند. (این بدان معناست که برای استفاده از هر دستگاهی که قرار است به صورت مستقیم بر روی خط وصل باشد، یک اسپیلیتر نیاز است.) اسپلیتر می‌تواند از اختلالات جانبی مانند نویز و قطع و وصلی تلفن و اینترنت جلوگیری کند. شکل زیر نمایان‌گر جای‌گیری صحیح مودم و اسپلیتر است. توجه: برای اتصال بعضی از مودم‌ها افزون بر اتصال اسپلیتر به دیگر خط‌ها، به مودم نیز باید اسپلیتر وصل شود.
وجود نویز یکی از عواملی است که برروی خط ADSL اختلال ایجاد می کنند وباعث بروز مشکلات متعدد می‌شود. در سرویس ADSL نویز به دو صورت وجود دارد: - نویز به صورت شنیداری بر روی بوق خط تلفن. - نویز برروی خط ADSL که موجب افت کیفیت سرویس می‌شود. برای برطرف شدن نویز به صورت شنیداری برروی خط تلفن راهکاری ساده وجود دارد وآن استفاده از اسپلیتر (جدا کننده voice از data) است. نصب این ابزار بسیار ساده است و با استفاده از آن می‌توان، نویز موجود بر روی خط را برطرف کرد . درباره‌ی مورد دوم باید به این نکته اشاره کرد که سیستم‌ها و دستگاه‌هایی وجود دارند که برروی سرویس اینترنت اختلالاتی ایجاد می‌کنند و از کیفیت سرعت اینترنت می‌کاهند. برخی از عوامل ایجاد نویز عبارت‌اند از: - کلیه دستگاه‌های برقی (این دستگاه‌ها ممكن است بر روی ADSLاخلال ایجاد کنند) - وجود تلفن بی‌سیم، کالر آی دی و فکس بر روی خط رانژه - سیم‌کشی نامناسب و کنار هم قرار گرفتن سیم تلفن با سیم‌های برق - نزدیکی موبایل به مودم مشترکان می‌توانند با تماس با واحد پشتیبانی اطلاعات دقیقی درباره‌ی نویز خط خود به دست آورند.
برای درخواست کارشناس حضوری جهت رفع مشکل می توانید با شماره 31410000 داخلی 13 تماس حاصل نمایید.